Lazada Malaysia

Tuesday, September 10, 2013

Home » Bukti SEO Penting Dalam Penciptaan Nama

Bukti SEO Penting Dalam Penciptaan Nama

Assalamualaikum.


Semalam pada pukul 10.52 p.m ada seorang blogger dari Romania inbox Facebook saya.  Mula-mula mesej tu masuk dalam bahagian Other. Selalunya kalau bahagian Other ni pun saya akan jenguk juga sebab kebanyakan ada juga yang bukan friend Facebook dengan saya suka mesej. Kebanyakan mesej diorang tanya mengenai blog. Jadi semalam selepas saya approve kemasukan Ecaterina Colasiz dalam group, dia inbox Facebook saya. Berikut perbualan kami :


Rupanya dia dapat group blog saya dari enjin carian Google. Ini membuktikan yang nama group blog saya ada SEO. Wah ni yang best. Kan dah dapat kawan blogger dari luar negara. Terima kasih Ecaterina! Love hugs for u. Peace from Malaysia.

14 sweet comments:

♥ Lia Abdillah ♥ said...

bestlaaaaa. blog pemes. hehe

Sis_Kina said...

wah seronoknya kak

kayyana said...

akak memang failed bab SEO nih. hahaha

Miss N™ said...

wahh...blog solehah dah ke keluar negara..hebat...!!

Chic Na said...

femes la solehah.. ;)

Anonymous said...

wah3... femes2, smpi luar negara tue...

'Bloggers around the world' - fuyoo, mmg hbt la blog ne :)

Unknown said...

wah..beznye solehah
makin ramai rakan kenalan merata dunia
terbukti seo tu sgt penting
yumida pun dlm proses memahami ni

Pakcik Kantin said...

pakai keyword apa?

Solehah Shamsuddin said...

Kucen master : Actually nama group blog sy ialah Blogger Around The World, tp dy gne keyword Bloggers Around The World. Jadi dy trjmpe nme group blog sy dlm google.

Solehah Shamsuddin said...

Mana ada femes la korang. Sy ni org bese2 je. Org yg femes tu yg masuk dlm tv tu. Btl x?

Kekzamanis said...

Wah gitu! Dah ada kawan dari luar negara.. Satu pencapaian yang boleh dibanggakan ni.. =)
ZON PERMAISURI CHOMEL

Unknown said...

wahhh femes ye blog solehah.. smpai oversea! good job solehah.. =)

Si Matatajam said...

Bestnya..send my regards dear...

RIZZNA said...

knowledge ni....