Lazada Malaysia

Sunday, November 24, 2013

Home » Dulu Saya Fanatik Panda, Sekarang Saya Fanatik Dolphin

Dulu Saya Fanatik Panda, Sekarang Saya Fanatik Dolphin

Assalamualaikum.

Buat pengetahuan korang semua, sebenarnya dulu saya suka panda dan bukannya dolphin. Oleh kerana terjadi suatu perkara yang buat saya fobia pada panda, saya merubah kesukaan saya sekelip mata. Kerana itulah sekarang saya memilih dolphin sebagai kesukaan saya. Biarkan pengalaman pahit itu disimpan oleh saya sendiri.

Bukan itu saje, di sebalik perubahan itu juga membuatkan saya mengenali drama Jepun Oh! My Girl!! ni. Bila sekali saya tengok drama ni, menjadikan saya makin fanatik pada dolphin. Dan sehingga sekarang, sudah 5 kali saya tengok drama ni, best tau. Tak dijemu diulang tonton. Di bawah ni link drama Oh My Girl! :




Synopsis : Yamashita Kotaro was living a peaceful life as a publisher part-timer aspiring to be a mobile phone novelist until two females suddenly appeared in his life. One is his six-year-old celebrity niece and the other is the little girl's stern manager. As he is forced to live under the same roof as the little prodigy, their differences soon manifest and disputes ensue. However, through co-habitation, Yamashita slowly comes to appreciate having a family and the warmth it brings, all the while developing a love-hate relationship with Fuji Mineko, the manager.




Ada maksud tersirat di sebalik nasihat kak Eca.
Dari panda berubah ke dolphin. Kak Eca menyokong perubahan ini.
Terima kasih kak Eca kerana sokong Solehah.

2 sweet comments:

Miss N™ said...

tapi, apa yg membuatkan solehah tak suka panda dah??

Unknown said...

apapun panda tetap cute.. =)