Lazada Malaysia

Saturday, November 9, 2013

Home » » Ephyra Idaman Saya

Ephyra Idaman Saya

http://www.eyriqazz.com/2013/11/contest-ephyra-idaman-saya.html


Ye Ephyra Idaman Saya. Sudah lama saya tahu mengenai Ephyra di Laman Web EphyraFacebook Oceanlife2u dan Instagram Memey Suhaiza. Maksudya, sumber pengetahuan saya mengenai produk Ephyra berasal dari ketiga-tiga sumber ini.





Produk ni terkenal dengan menjadikan Memey Suhaiza dan Norman Hakim sebagai duta produk Ephyra. Mereka berdua bukan setakat menjadi duta produk sahaja, akan tetapi mereka berdua juga adalah pengguna setia Ephyra. Jom kenali Ephyra.

EPHYRA

♥ Lebih daripada kolagen biasa yang berfungsi dengan baik pada pemutihan, pengukuhan & pelembab.

♥ Ia dirumuskan dari kualiti yang tinggi ikan laut dalam hidrolisis kolagen dengan 8 antioksidan iaitu Acai Berry, Gum Acacia, L-Glutathione, Astaxanthin, Acerolla Cherry, Serbuk tomato, Marigold Extract Bunga dan Superberry.

Ephyra diperlukan kepada sesiapa yang :

Umur 25 dan ke atas
♥ Kulit kering & kedut
♥ Kulit kusam & kendur
♥ Pigmentasi & masalah kulit (jerawat)
♥ Proses penyembuhan perlahan
♥ Mudah rasa keletihan
♥ Memori menurun
♥ Sakit badan / Lemah kelenturan sendi
♥ Metabolisme perlahan

Faedah Ephyra :

♥ Meningkatkan keanjalan kulit, menjadikannya lembut dan berseri
♥ Memperbaiki keadaan kulit dari bintik-bintik hitam dan kecacatan
♥ Mencegah kedutan dan garis-garis halus serta melicinkannya
♥ Meningkatkan kualiti rambut lebih sihat, lembut dan berkilat
♥ Memperbaiki sistem penghadaman dalam badan
♥ Membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol
♥ Meningkatkan tenaga dan tumpuan anda
♥ Meningkatkan sistem imunisasi anda
♥ Membantu dalam mengawal berat badan dan membantu dalam meningkatkan metabolisme anda
♥ Melegakan artritis dan sakit sendi

Kenapa saya teringin untuk memiliki dan mencuba Ephyra :

 Ephyra boleh membuang toksin dalam badan kita. Selain itu, ia juga mampu menstabilkan hormon dalam badan kita. Wah macam best saje ni. Ini yang membuatkan saya teruja untuk mencuba Ephyra!
 Pabila saya baca kandungan Ephyra, kandungan Ephyra tidak akan membuatkan saya alergik. Ini kerana Ephyra adalah dari kolagen ikan laut. Jadi saya tak perlu risau untuk minum Ephyra.
 Harus dimiliki. Banyak orang sudah memiliki Ephyra dan mencubanya. Saya pun teringin untuk memilikinya jua.
 Yakin akan dapat menambahkan tenaga harian saya setiap hari dan mencantikkan lagi kulit wajah saya yang sedia ada.
 Rasanya yang cukup sedap. Di dalam testimoni Ephyra, ramai yang mengatakan air ni enak dan lazat diminum.
 Air bukannya pil. Sebelum ini saya hanya pernah mengambil kolagen berasaskan pil sahaja, tetapi saya tidak pernah mengambil kolagen berasaskan minuman. Okay saya nak cuba minuman kolagen Ephyra ni pula.

Contest ini dianjurkan oleh Eyriqazz.com dan ditaja oleh OceanLife2u.com

5 sweet comments:

Cikrosecute said...

mahallah...tak mampu akak nak beli hehehe...memang elok produk nie..

Miss N™ said...

byk khsiatnya yea...
macam menarik..

izza ephyra said...

Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA MENARIK dan dapatkan FREE Body Shop shower cream 250ml / body butter 50ml (worth RM25)!!!

Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com

Unknown said...

beli jgn x beli solehah.. =)

AJ said...

Tahniah, anda antara 10 pemenang --> http://www.eyriqazz.com/2013/11/senarai-pemenang-contest-ephyra-idaman-saya.html