Lazada Malaysia

Monday, July 28, 2014

Home » Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin

Assalamualaikum.


Saya Solehah Shamsuddin, di sini ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin buat keluarga saya, kepada yang tersayang, saudara-mara saya, kawan-kawan sekolah rendah saya, kawan-kawan sekolah menengah saya, kawan-kawan kolej saya, kawan-kawan di blog, kawan-kawan di Facebook, kawan-kawan di Wechat, kawan-kawan di Beetalk, kawan-kawan di Whatsapp, kawan-kawan di Twitter, kawan-kawan di Telegram, kawan-kawan di Skype, kawan-kawan di Tango, kawan-kawan di Instagram, kawan-kawan di Malaysia yang mengenali saya, kawan-kawan di luar Malaysia yang mengenali saya dan kesemua Muslimin & Muslimat yang merayakan Aidilfitri. Di kesempatan ini, saya mohon maaf salah & silap saya jika pernah menyakiti atau tersinggungkan hati kalian, halalkan makan dan minum saya yang pernah kalian berikan serta halalkan apa-apa yang kalian pernah beri pada saya. Saya hanyalah manusia biasa yang tidak lari daripada melakukan kesilapan, jadi harap dimaafkan. Nanti raya jemputlah datang beraya ke rumah. Kecil tapak tangan, nyiru kami tadahkan. Diharapakan Aidilfitri kali ini memberi seribu kegembiraan buat semua. Kita kosong-kosong ye! Selamat Hari Raya Aidilfitri :)