Lazada Malaysia

Tuesday, August 26, 2014

Home » » Dapat Sampel Lactacyd

Dapat Sampel Lactacyd

Assalamualaikum.

Siapa nak sampel lagi, boleh baca entri ini. Sebenarnya sampel-sampel yang saya post dalam blog ini bukannya saya dapat serentak tau. Tetapi saya sengaja post entri sampel ini secara bersusun. Nanti tak adalah orang tercari-cari entri sampel saya. Bukan apa, kadang-kadang ada juga orang yang suka tebus sampel macam saya. Sudah sampel ini percuma. Jadi tebus sajelah. Bukannya guna duit pun. Jadi bila ada peluang begini, tebuslah sampel-sampel ini selagi ada.


Kali ini saya dapat sampel Lactacyd. Jika tak silap saya, Lactacyd ini sengaja bagi sampel ini pada saya kerana sampel mereka yang dulu masih banyak. Oleh kerana tiada siapa yang tebus lagi, mereka hantar lagi sekali kepada yang pernah tebus sampel ini. Kepada sesiapa yang nak sampel Lactacyd juga, sila layari laman web Lactacyd.

2 sweet comments:

mujagirl92 said...

muja pernah tetiba dapat barangan dove,, huhuu,,

ecadwinkyasha said...

pena dpt tpi xsesuai dgn akak..sekali pakai, mcm tambah byk keputihan.hahaha