Lazada Malaysia

Friday, August 8, 2014

Home » Mari Sebarkan Template "SUPPORT GAZA"

Mari Sebarkan Template "SUPPORT GAZA"

Assalamualaikum.

Pasti korang semua sudah tahu mengenai template "Support Gaza" ini. Saya sengaja share lagi di sini kerana ada kawan-kawan yang minta template ini. Oleh kerana saya tak larat nak reply inbox dan emel kawan-kawan, jadi saya share di sini pula ye.


Untuk mengambil template ini, hanya perlu save gambar ini. Kemudian barulah boleh edit. Kepada kawan-kawan yang tidak tahu bagaimana nak edit, bolehlah minta tolong saya. Jika ingin minta tolong saya edit, saya hanya boleh edit bahagian nama sajelah. Yang lain-lain tu, saya minta maaf.



Ini template saya. Kebanyakan orang hanya tulis nama mereka sahaja, tapi saya edit dengan nama penuh saya kerana nama saya ini pendek. Saya sudah, anda bila lagi?


Dan akhirnya, ia menjadi background untuk desktop Mac saya.

My name is SOLEHAH SHAMSUDDIN.
I'm from MALAYSIA and I #SupportGAZA.

0 sweet comments: