Lazada Malaysia

Wednesday, August 13, 2014

Home » Selesai Perbaharui Kad Aeon Untuk 2 Tahun

Selesai Perbaharui Kad Aeon Untuk 2 Tahun

Assalamualaikum.

Nak dijadikan cerita, sudah setahun rupanya kad Aeon saya ini tamat tempoh. Jadi saya terus perbaharui semula kad Aeon ini untuk dua tahun. Jadi kad ini saya boleh guna sehingga Disember 2016. Oleh disebabkan masa tu ada promosi jika perbarui kad ini, jadi saya pun terus perbaharuikannya. Dapat diskaun untuk perbaharui kad dan majalah PEARL AEON.



Di Perak, selalunya saya pergi ke Aeon Manjung. Sebabnya Aeon Manjung ini best, macam-macam ada. Maklumlah Teluk Intan dan Manjung dekat saje. Jadi, senang nak datang sana dan saya pun perbahurui kad ini di sana jugalah. Raya kalini kami ke sana lagi kerana pada mulanya saje nak jalan-jalan di Manjung. Tapi nampaknya makan saje yang lebihnya. Shopping tak ada langsung. Lepas ini, kena workout banyak-banyak. Fuh...

2 sweet comments: