Lazada Malaysia

Tuesday, December 23, 2014

Home » » Beli Inner Neck Medina & Lauren Printed Shawl - Instagram Fiska Shah Alam

Beli Inner Neck Medina & Lauren Printed Shawl - Instagram Fiska Shah Alam

Assalamualaikum.

Pasti sudah ramai yang tahu akan kewujudan Instagram Fiska Shah Alam. Kepada yang belum tahu, sila klik SINI. Masuk saje instagram ni, pasti korang akan rambang mata nak pilih sebab shawl/tudung/innerneck yang dijual semuanya cantik belaka. Sehinggakan pada awal penjualan shawl dan innerneck tu, saya sudah borong 1 innerneck dan 2 shawl mereka secara online. Semua order hanyalah melalui telegram.






Okay, shawl dan innerneck di atas inilah yang saya beli. Cantik kan? Harga pula berpatutan, tidak murah dan tidak mahal.



Pada mulanya parcel ini sampai di rumah, saya masih di tempat belajar saya. Jadi setelah sebulan, baru saya dapat buka parcel ini dan terus pakai shawl ini pada keesokan harinya.


Okay, ini saya. Inilah kali pertama saya pakai shawl. Ketika ini saya dalam bos rombongan hari keluarga pejabat abah. Saya tak tau nak cakap apa sebab tergamam tengok shawl ini terletak elok di muka saya. Sehinggakan ramai ahli keluarga staff pejabat abah bagitau shawl ini cantik dan sempat bertanya dimana boleh beli shawl ini. Harap ramai yang akan serbu instagram Fiska Shah Alam ni nanti. heee...


Tahniah Fiska Shah Alam kerana buat saya jatuh cinta pada shawl. Selepas ini, saya akan cuba borong shawl dari korang lagi. Nak dijadikan cerita, sebenarnya saya sedang tunggu kedatangan Lauren Printed Shawl 3.0. Nak borong lagi, ngeh3...


Rupanya cantik juga saya pakai shawl kan. hahaha...*angkat bakul sendiri



Akan datang Lauren Printed Shawl 3.0 tak lama lagi!!! Ada 13 design yang cantikkkkk sangat2 dan berita baiknya kami akan buka online juga! Semua #fiskafairies wajibb ada koleksi 3.0 ni tauuu!!

0 sweet comments: