Lazada Malaysia

Tuesday, January 27, 2015

Home » » Saya Nak RM150 Produk Percuma daripada Nile.com.my

Saya Nak RM150 Produk Percuma daripada Nile.com.my

Assalamualaikum.

Rasanya sudah lama saya tidak join giveaway kan. Untuk kali ini, saya terjumpa satu giveaway yang sangat best dari Nile.com.my. Giveaway ini bersempena perayaan Tahun Baru Cina pada tahun ini. Kebiasaannya Nile.com.my ini akan buat giveaway sempena perayaan di Malaysia. Oleh itu, blogger sekali jom kita join giveaway ini. Mudah sangat, cuma pilih barang yang dimahukan dan submit penyertaan seperti yang saya nyatakan di bawah.



Saya mahukan barangan di bawah ini dengan harga kurang daripada RM150.
Semoga Nile.com.my merealisasikan impian saya ini.


Embroidery Dress- Blue : RM 62.20


Button Blouse- Red : RM 28.90


Plain Chiffon Blouse - Rose : RM 28.90


Lace Sleeve Chiffon Blouse- Green : RM 29.90

Jumlah Kesemua : RM 62.20 + RM 28.90 + RM 28.90 + 29.90 : RM 149.90


*************************************

Email penyertaan kepada give_away@nile.com.my berserta dengan detail dan tajuk :

CNY Giveaway 2015 (your full name)

Blog Link :
Full Name :
H/p Number :

Check result di SINI. Tarikh tutup untuk update blog adalah pada 15/02/2015 , 11.59 pm.

0 sweet comments: