Lazada Malaysia

Thursday, June 25, 2015

Home » » Buffered Earnings (BE) Untuk 6 Bulan

Buffered Earnings (BE) Untuk 6 Bulan

Assalamualaikum.

Kali ini entri saya lain dari lain. Selalu orang post entri mengenai BE ini dan ini, BE yang keberapa. Saya pula post entri BE untuk 6 bulan. Mesti orang kata, dah kenapa. Dan sebenarnya ada sebab saya buat tajuk entri begini.

Pertama, sebab saya dah lama tak buka akaun Nuffnang. 6 bulan tak buka akaun Nuffnang ni pun bersebab juga, sebabnya saya sibuk dengan study. Tak ada masa saya nak mengadap semua ni sebab sem ini saya banyak ambil subjek sampaikan terlebih jam kredit yang ditetapkan. Nasiblah akademik tak marah saya. heee...

Kedua, sebab BE terlalu banyak. Agaknya kalau saya taip satu-satu pasal BE ini, sampai ke sudah saya tak update sebab sekarang ni saya dah malas nak update entri. Jadi, sekali harunglah saya buat entri ni. Bolehkan? heee...

Ketiga, sebab entri ni entri terakhir saya pasal BE Nuffnang. Sebab selepas ni saya nak submit google Adsense. Tadi baru nak cash out terus, sekali Nuffnang bagi lagi banyak BE. Adeyh, Nuffnang ni tak bagi saya tinggalkan diorang ke. Janganlah begini, saya nak ubah advertiser kejap je. Lepas ni kalau tak masyuk, saya balik kat Nuffnang semula ye. Please Nuffnang, please... heee...

Ini BE Nuffnang bagi untuk 6 bulan. Terima kasih Nuffnang.


Tak boleh cash out lagi, BE masih ada...

3 sweet comments:

Unknown said...

boleh share tips tak camne nak aktif kempen ni??hihi

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Solehah Shamsuddin said...

Okay nt bila sy free, sy share ye :)