Lazada Malaysia

Friday, July 10, 2015

Home » Alhamdulillah Dapat Dekan Lagi

Alhamdulillah Dapat Dekan Lagi

Assalamualaikum.

Siapa sini mengaku yang setiap kali sebelum keluar result final exam akan jadi takut, seriau, resah, gelisah, gelabah, gementar, tak lalu makan, tak senang duduk, tak senang tidur, dan lain-lain lagi. Haishh itu semua sikap sayalah tu, langsung tak tenteram hidup. Akan tetapi, bila hari yang ditunggu-tunggu telah sampai, maka inilah result final exam saya. Syukur Alhamdulillah.


Alhamdulillah dekan. Terima kasih Allah, terima kasih mama, abah dan adik-adik saya dan terima kasih kepada semua rakan-rakan yang selalu mendoakan kejayaan saya untuk semester 2 ini. Dengan doa kalian Alhamdulillah saya berjaya. Terima kasih juga kepada pensyarah-pensyarah yang mengajar saya untuk semester 2 ini. Saya takkan lupakan jasa semuanya yang mengajar saya di sini. Dan juga tahniah kepada adik-adik lain yang dapat dekan. Yang tak dapat tu, jangan sedih-sedih ye. Cuba untuk semester akan datang pula ðŸ’ž ðŸŒ¸ðŸŒ·ðŸŒ¹

Kejayaan saya ini juga diraikan bersama adik-adik tersayang saya iaitu Pina dan Sue. Tahniah adik-adik akak. Mereka berdua dari Diploma Pengajian Islam dan Diploma Syariah Islamiyyah. Walaupun mereka berdua dari diploma, namun tiada erti perbezaan diantara saya dan mereka. Adik-adik akak, nanti kita jumpa di anugerah dekan ye.

*Purata nilai gred yang saya hitamkan itu adalah pointer saya. Saya terpaksa hidekan pointer saya atas sebab-sebab tertentu dan tidak mahu sesiapa tahu pointer saya berapa. #donedegreesemester2

2 sweet comments:

LYSSA FAIZUREEN said...

alhamdulillah . tahniah ~

Krungkrungx said...

Alhamdulillah tahniah solehah :)
Aliah pun semester kedua jugak hehehe tapi result tak keluar lagi :)
Doakan aliah dapat dekan macam solehah jugak ye :)