Lazada Malaysia

Wednesday, January 4, 2012

Home » Love vs Cinta

Love vs Cinta

“What is LOVE? LOVE is when Khadijah r.a spent her entire wealth on this Deen for the man she LOVE. LOVE is when the Prophet s.a.w took the glass that Ayesha r.a drank from and put his lips on the exact place she put her’s and then drank. LOVE is when the Prophet s.a.w had a race with Ayesha r.a and joked with her when she lost. LOVE is when Zainab r.a would sacrifice her most prized possession, her everything for her Husband. REAL LOVE is not based on romance, candle light dinners and walks along the beach rather it is based on respect, compromise, care and trust”

via DailyReminders.


* Awak, sikit pun saya tak kisah if diorang sume ada boypreng. sikit pun tak jeles. sebabnya, saya lagi bertuah, Allah sedang menjaga saya..
*seriously unknown


Awak, I never get jealous bila diorang citer kisah cinta diorang yang sweet tu sebab saya tahu Allah sedang aturkan something yang sweet for both of us..


Biarlah Allah yang pertemukan kita pada waktu yang sesuai pada saat kita sudah benar-benar bersedia, kan?


Sekarang ini azam saya nak jadi a better muslimah for add-din, family dan diri sendiri dulu.


Baru lah boleh berazam nak jadi isteri solehah pada awak dan ibu kepada anak-anak kelak..hehe
*blushing


I know, He writes our love story..and it’s amazing because He knows the BEST for us.. sebab tu la kita tak jumpa lagi..


Insya-Allah.. kalau saya rajin saya cakap lagi eh :) so sorry agak sibuk..

**********************************************************************************
Cinta monyet atau cinta basi.

Ada yang hendak bunuh diri, dendam berdendam, santau sana sini..etc
(mood kecewa)

Come on lah, don’t do this stupid things. Please remember that Allah still loves you.

**********************************************************************************
Pada masa sekarang, saya tengah mencari jawapan kenapa tiba-tiba diriku tertaut kepada seorang hamba ini yang bergelar lelaki.
Hanya Allah sahaja yang tahu.
Jika Allah izinkan, insya-Allah, Allah akan memberikan jawapan itu kepada saya jua suatu hari nanti.
&
Andai suatu hari saya sudah ketemu BAKAL SUAMIKU, percayalah diriku ini hanyalah untuk dirimu sahaja kerana saya diriku mudah untuk menyukai dan menyintai seseorang hamba yang bernama lelaki.

Coretan Tamat.

TAKE CARE OF YOUR IMAN
sincerely from : Solehah Shamsuddin

1 sweet comments:

9n0L4 said...

cinta kurniaan Allah lebih indah dgn ikatan perkahwinan. :)