Lazada Malaysia

Friday, February 17, 2012

Home » Contest Me N My Special One

Contest Me N My Special One

> Klik SINI untuk join <


Assalamualaikum semua.
Contest datang lagi. hehehe


TEMA

Me N My Special One


HADIAH

Pertama : Top up RM50

Kedua : Top up RM30

Ketiga : Top up RM10


TARIKH TUTUP

belum ditetapkan lagi


SYARAT PENYERTAAN

tiada

yah...memang xade...xde syarat, xde penipuan k...


***********************************************


Me N My Special One


Nokia 2500 Classic

- Saya sayang handphone ini sebab classic. - Namanya pun Nokia 2500 Classic.
- Banyak kali saya sudah menjatuhkan dan mencampakkan handphone ni.
- Maafkan saya sebab campak awak jauh-jauh sebab geram kat orang.
- Saya sayang handphone ini sebab dia tak pernah meragam.
- Handphone ini tak pernah merajuk dengan saya.
- Saya sayang awak, handphone!

Macbook 13-inch

- Pertama kali orang tengok laptop saya, "Wow mesti mahal kan"?
Saya cakap tak mahal sebab saya memang impikan laptop ini.
- Saya sayang dia sangat sebab saya tak nak kehilangan dia.
- Beli laptop ini selepas kehilangan laptop Compaq saya.
- Saya tak nak beli laptop lain dah lepas ni.
- Saya berjanji akan jaga dia elok-elok.
- Saya janji kat awak, my Macbook!


ID BLOGGER : Solehah Shamsuddin
ID FACEBOOK : Solehah Shamsuddin

4 sweet comments:

. said...

wah.hebatnya macbook.

Solehah Shamsuddin said...

hehe..time kasih..mula2 guna macbook ni agak kekok..tapi skrg dh ok..xjdi mslh dah..try la beli satu ^_^

ShahminNordin said...

wah..fuyoo....ape2 pown trimas sudi join...wish u luck k :)

Solehah Shamsuddin said...

tenkiu so much shahmin n nizam.. ^_^