Lazada Malaysia

Saturday, March 3, 2012

Home » BEN ASHAARI TANYA AKU , KALAULAH AKU DAPAT ULTRABOOK TU

BEN ASHAARI TANYA AKU , KALAULAH AKU DAPAT ULTRABOOK TU



Assalamualaikum.


Ehem2,nampak tak muka hensem Abang Ben Ashari diatas? Kalau sape tak kenal Ben, meh saya luku pale korang. Hahaha, gurau saje ye. Sebenarnya saya nak join segmen BEN ASHAARI TANYA AKU , KALAULAH AKU DAPAT ULTRABOOK TU.. Tutup jam 10 malam ini. Jawapan saya simple je ye tapi panjang berjela-jela,erkk macamne ye tu abang Ben???ahahaha...

BEN ASHAARI TANYA AKU , KALAULAH AKU DAPAT ULTRABOOK TU, rasanya dapat tak kalahkan Macbook aku ni. Yela ultrabook ringan, tapi macbook berat. Ultrabook nipis, macbook tebal. Ultrabook cantik, macbook cantik. Nak diceritakan sini, ultrabook lagi hebat. erkkk Oittt Solehah, hang tak bersyukur ke dengan Macbook ini. Orang teringin nak macbook, hang nak ultrabook lak. Ah tak kira! Aku nak ultrabook Ben jugak! Yela ultrabook abang Ben dah popular, masuk segmen lagi tu. hahahaha.. Nak bodek abang Ben, kot-kot dapat ultrabook kan3???...

Ha,lagi satu abang Ben da tanya satu soalan lagi.
ULTRABOOK takde CD DRIVE … korang rasa perlu tak CD DRIVE tu pada ULTRABOOK ?

Erkkk, abang Ben kenapakah dan mengapakah abang tanya begini? ha,jawapannye senang saje. Kadang-kadang berguna, kadang tidak. Yela kadang-kadang kalau nak tengok cerita dari CD, mane nak cocok wahai abang Ben sayang. Tapi kalau dah tak da CD drive tu, boleh saje beli external CD drive. ha,kan senang begitu. Kadang-kadang CD drive yang sedia ada pada sesuatu laptop ini senang saje rosak. Saya? dah dua kali ganti masa guna Compaq dulu, Last-last saya merajuk terus beli macbook. Macbook ada cd drive, tapi cd drive nya susah rosak dan xpernah rosak lagi. Kalau nak tengok cd drive macbook, sila cari kat google ye. Erkkk abang Ben, rasanye saya dah terlebih cakap pasal Macbook lak.hehehe. sorry naaa. Pengakhirannya, abang Ben beli la external Cd Drive yeye. Nanti boleh tengok cerita retis. Erkk retis tu ape ye??

~ Itu sahaja. Ok Bye. ~

3 sweet comments:

ZaroL said...

Wahhh...best la kalau dpt kn. Tiap2 hari nak buka lappy kalo cmni. hehe. Nak sama dgn brader ben la cegini. =)

Pelangianoy.blogspot.com

Solehah Shamsuddin said...

ok pika. =)

Solehah Shamsuddin said...

eheee ye Zarol.best kan ultrabook Abg Ben. =)