Lazada Malaysia

Saturday, April 21, 2012

Home » Peraduan Hebah & Menang PBAKL 2012

Peraduan Hebah & Menang PBAKL 2012

Assalamualaikum dan hai semua.


PERADUAN HEBAH & MENANG !


Rasanya anda semua dah tahu mengenai peraduan ni kan. Jika masih ada yang tak tahu mengenai peraduan ini, saya akan terangkan serba sedikit mengenai peraduan ni. Sebenarnya saya dah lama join peraduan ni, tetapi saya tak buat update mengenai peraduan ini di blog kerana saya sibuk hebahkan peraduan ini di facebook. Keputusan peraduan ini sudah pun lama diumumkan mengikut minggu sepanjang peraduan ini diadakan.


Anda semua nak join juga ? Anda boleh ke ---->> SINI !


Ikuti langkah berikut untuk penyertaan:

1. Downlod imej timeline cover dan tukar pada profil FB yang didaftarkan.

2. atau muat turun imej profil dan tukar pada profil FB yang didaftarkan.

3. Mulakan hebahan dengan berkongsi link anda di alam maya.


Jom Hebah dan Menang! Sebarkan link anda sekarang.

Jumpa PTS @ Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2012 nanti.

* Diskaun sah pada semua buku di booth PTS dan tidak termasuk pembelian melalui baucar.


Kawan-kawan boleh tolong undi saya untuk peraduan ini DI SINI. Jasamu dikenang. Kalau siapa-siapa yang dah undi saya, boleh komen saya di bawah ni ye. Nanti saya klik Nuffnang kawan-kawan. Tolong-menolong itu amalan mulia. Terima kasih undi saya.

0 sweet comments: