Lazada Malaysia

Tuesday, April 17, 2012

Home » Tq Chocosweeties Untuk Hadiah Ini.

Tq Chocosweeties Untuk Hadiah Ini.


Assalamualaikum dan hai semua.

Maaf jika entry saya untuk bulan ni ada 3 hari yang saya tak ter'update' oleh disebabkan demam saya yang tidak mengizinkan untuk mengadap laptop. Semalam saya check keputusan contest dari SINI dan saya mendapati saya terpilih sebagai pemenang saguhati untuk contest ini di SINI. Alhamdulillah ada juga rezeki saya semenjak saya demam ini. Saya bersyukur walaupun menang bar choc ini sahaja. Terima kasih Chocosweeties. Tak sabar saya nak dapat coklat ini sampai ke rumah saya.hehe

4 sweet comments:

Misya Mialen said...

tahniah utk kamu:) murah rezeki org sakit;)

Chic Na said...

nak jgk coklat. hehe.. tahniah solehah. :)

Solehah Shamsuddin said...

hehe.tq misya.

Solehah Shamsuddin said...

hehe.coklat eh?blm smpai lg kt rumah