Lazada Malaysia

Friday, May 25, 2012

Home » Jangan Berlengah Lagi! My 22nd Birthday Giveaway Bakal Melabuhkan Tirai Dalam Beberapa Jam Lagi

Jangan Berlengah Lagi! My 22nd Birthday Giveaway Bakal Melabuhkan Tirai Dalam Beberapa Jam Lagi

Assalamualaikum semua.


Dalam beberapa jam saje lagi GA saya ini bakal melabuhkan tirai. Dah join My 22nd Birthday Giveaway? Kalau belum lagi, cepat-cepatlah join GA ni ye. Saya tau hadiahnya tak menarik, tapi apa salahnya dapat hadiah yang tak seberapa ni kan. Kalau tak nak, bagi kat orang lain. Banyak lagi orang nak. hehe Sebenarnya tujuan saya buat GA ni sebab berbesar hati nak bagi hadiah pada awak semua sempena hari lahir saya pada 27 Mei. Tinggal 2 hari saja lagi saya akan sambut hari lahir saya. Tak sabarnya saya. hehe Saya tak nak cakap banyak-banyak lagi, cepat join GA ni sebelum terlambat. Nanti dah tutup, jangan menyesal pulak ye. Nak join? Klik link di bawah.


My 22nd Birthday Giveaway

Senarai Penyertaan My 22nd Birthday Giveaway



p/s : Sila perbaiki gambar GA ni dalam penyertaan awak semua. Terima kasih.

4 sweet comments:

IntaNBerliaN said...

alamakkk akak x join lg... jap, wat entry... hihii

btw, bc entry ni... http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2012/05/pemenang-mini-giveaway-3.html

bg detail kt akak sblm pukul 12 tgh mlm ni... kalu x, alisha akn cabut undi br... :-)

Solehah Shamsuddin said...

ok.dh send detail :)

izzanis said...

salam singgah.. :)

selamat berGA ye tuan blog comel... :)

Solehah Shamsuddin said...

thanks izzanis.