Lazada Malaysia

Tuesday, May 29, 2012

Home » Keputusan Pemenang My 22nd Birthday Giveaway.

Keputusan Pemenang My 22nd Birthday Giveaway.

Assalamualaikum semua.

Akhirnya, hari yang ditunggu-tunggu oleh saya sampai jua. Hari yang mana saya akan keluarkan senarai pemenang My 22nd Birthday Giveaway. Berdebar-debar juga saya nak umumkan pemenangnya ni, sebab semua entry best sehinggakan saya sendiri terpaksa menggunakan khidmat kawan saya sendiri untuk pilih entry mana yang terbaik. Sekarang dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim, saya umumkan pemenang GA ni ye.

1st

Tahniah kepada para pemenang. Saya pilih pemenang berdasarkan entry yang menarik pilihan hati saya dan juga entry yang paling kreatif. Kepada yang tak menang, maafkan saya ye. Mungkin rezeki anda di lain hari, insya-Allah. Kepada para pemenang, sila hantar link entry dan nombor telefon anda ke email saya, pinkgemstone90@gmail.com. Sila inform saya dengan kadar segera supaya saya dapat selesaikan urusan hadiah ni secepat mungkin. Kepada semua peserta GA saya, terima kasih kerana turut serta dalam GA ni. Terima kasih semuanya. ^_^


p/s : Kepada pemenang yang ada banner blog sendiri, sila inform saya ye.

18 sweet comments:

Liyana Anuar said...

hai~~ dah lama tak jenguk sini~ :)

nape shoutbox tak leh tulis ye?

Solehah Shamsuddin said...

solehah xletak shoutbox utk masa skrg.jpgi ble mse tenang,bru letak blik kot.

Misya Mialen said...

tahniah utk semua pemenang;)

Unknown said...

hye solehah...miss u...lama jugak x jengok sini...hurm, entah kenapa deqla x leh tahu blog kamu berhapdate sbb x keluar pun kat bloglist GSF.. so kena pndai2 alert sndri la...sory dear kalo2 deqla terlps pndg..

Solehah Shamsuddin said...

hehe.its ok deqla.solehah nt akan tukar ke blog design,jd jgn isau la xkua entry nt ye

nur_za said...

yela..nur pun xblh detect entry kamu.hua2..nur dh send detail.thanks taw

Solehah Shamsuddin said...

ok nur.

IntaNBerliaN said...

tahniah pd pemenang...

kak nidar tu mmg kreatif org nya :-)

Solehah Shamsuddin said...

hehe ye akak.

Cik Puan Muda Umi said...

wahh..ada rezeki.thanks solehah..saya dh email td..

umikalsom21@gmail.com

Nida said...

As-salam...

Alhamdulillah...Alhamdulillah, syukur... rezeki dari Allah.

Terima kasih tak terhingga buat Solehah. Kak Nida dah sent details, harap selamat diterima, klu takde nanti check di Spam ye :)(fuf323@gmail.com)

Solehah Shamsuddin said...

ok CPMU. :)

Solehah Shamsuddin said...

ok kak Nida. :)

lelamaisara said...

tahniah pada pemenang..:)

Solehah Shamsuddin said...

hehe...

Unknown said...

tahniah yg menang

9n0L4 said...

tahniah pada pemenang. tak dan join. asek bertangguh. padan muke. hee.

Solehah Shamsuddin said...

hehe xpe 9nol4.nt mana tau da rezeki len hari kan.