Lazada Malaysia

Saturday, May 5, 2012

Home » Saya Menang Coklat dari Contest Aku Suka Makan Coklat

Saya Menang Coklat dari Contest Aku Suka Makan Coklat

Assalamualaikum.

Siapa suka coklat? Siapa pernah makan coklat?hehe Mestilah semua pernah kan, tapi korang pernah menang coklat tak? Kalau yang pernah, tahniah ye. Kalau yang tak pernah dapat, saya doakan korang dapat juga nanti. Kalau korang nak tahu, saya selalu dapat coklat DI SINI & baru-baru ini saya menang coklat DI SINI. Bestnya dapat coklat dari orang.hehe Jangan jeles ye. Orang kata ini tuah badan. Saya senang sangat dapat hadiah coklat, tapi hadiah lain susah sangat nak dapat. Agak-agaknya kenapa ye? Rasanya diorang tahu saya suka coklat kot. Tak adil lah macamtu kan, saya tak pernah pun dapat hadiah lain. ha, nampak sangat ketamakan saya di situ.hehe Untuk pengetahuan korang juga, saya ni memang suka join contest coklat dan sebab itu juga saya mudah untuk menang coklat. Bukan sekali ni saje saya pernah dapat, dulu sebelum saya ada blog pun saya ada join contest coklat di facebook. Alahai kenapalah dulu saya tak pandai guna blog ye, kalau saya pandai guna blog mesti blog saya penuh dengan tayangan coklat saya.hekkk~ Apa kata kali ni saya post gambar coklat yang saya menang dari Contest Aku Suka Makan Coklat. Saya dapat tahu contest ni pun dari kawan saya iaitu Liniey. Liniey, tq ye hebahkan contest ni. Kalau tak, mesti saya tak tahu langsung. Ini entry terima kasih saya untuk Chocosweeties kerana beri hadiah coklat ini untuk saya. Cuma menang hadiah saguhati je.heee


Ini bungkusan dalamnya. Saya tak dapat tengok bungkusan luarnya. Adik-adik saya dah buka dulu sebelum kakaknya bukak, nasib diorang tak makan coklat ni lagi.heee Sampai saje rumah, terus nampak coklat ni dalam peti sejuk.


Rupa-rupanya saya dapat dua coklat.


Ini perisa strawberi.


Ini pula perisa oreo.

Ha, tergoda tak korang bila tengok coklat ni? Teringin ke.hikhik Sebenarnya coklat strawberi tu dah habis saya makan sorang2, cuma tinggal coklat perisi oreo saje lagi. Kalau korang teringin nak coklat ni juga, korang boleh dapatkannya secara tempahan ke :

http://chocosweeties.blogspot.com/
http://www.facebook.com/chocosweeties
Baii : 0193707264 / 0177482708

Itu saje. Terima kasih.