Lazada Malaysia

Sunday, July 8, 2012

Home » , » Lyssa Faizureen, Terima Kasih Follow Sini.

Lyssa Faizureen, Terima Kasih Follow Sini.

Assalamualaikum.

Dulu korang ada baca entry tutorial INI kan. Kalau belum baca tu, silakan baca ye semua. Apa yang menariknya tutorial tu? Ha, kalau korang nak tau, entry tu mengenai Twitter Lyssa Faizureen. Sebenarnya itu hanyalah entry tutorial, tapi tak sangka pulak Lyssa boleh masuk sini sambil komen entry tu. Bawah ni komen Lyssa...




Saya jadi terpinga-pinga bila baca komen Lyssa dalam entry tu. Bukan apa, terkejut sebab Lyssa boleh tau saya promote twitter dia dalam entry tu. Setahu saya, saya tak bagitahu Lyssa pun. Dalam keadaan teruja, saya pun tanya dia dalam cbox blog dia. Ni jawapan dari cik Lyssa kita ye :)





Terima kasih Lyssa sebab sudi komen dan follow blog pink saya yang simple sangat ni. Blog saya ni pun baru je 7 bulan 8 hari, jadi banyak lagi kelemahan yang perlu saya belajar dari blogger-blogger senior semua. Saya harap dapat tunjuk ajar dari anda semua juga. Terima kasih Lyssa Faizureen sebab follow sini. Love u more... :)

18 sweet comments:

Masha Meisters said...

hhehe...suke la tu :) tahniah

Si Matatajam said...

Bestnya solehah.. Lyssa cuma follow twitter akak ja. Blog blom lg.. May b akak jarang komen kat blog dia kot. He he..

~Cik Sweety~ said...

wahh..untungla yea..LF follow diee..pasne haruslah buat apa2 cite sal LF..kot2 dia dtg follow..hihihi

Solehah Shamsuddin said...

@Masha Meisters hehe terima kasih.

Solehah Shamsuddin said...

@Si Matatajam wah bestnye akak, kira untung apa dy follow twitter akak.solehah jrg update status kt twitter, jd solehah pn xharapkan sgt org follow twitter solehah.lgpn solehah xtau nk post pe kt twitter tu.hehe

Solehah Shamsuddin said...

@~Sweet Honesty~ hehe try la sweety.kot2 dy dtg ke.hehe

LYSSA FAIZUREEN said...

Amboi . 2nd entry pasal kte pulakk . segan , malu tak tahu nak letak muka kat mana . hihi . Terimas sangat ! :)
Terhaaaaaruuu ni :')

Cik Ai said...

amboi..
nmpk senyum smp telinga woo..hehehe

Chic Na said...

untunglaa org femes follow blog solehah. best2. :)

9n0L4 said...

wah wah. tahniah. sampai jugak lyssa kat sini. ;)

Misya Mialen said...

Wah2.wah2.like.;)

Solehah Shamsuddin said...

@Lyssa Faizureen ehehe same2 lyssa.ala, ni bese2 je lyssa.xmola malu dgn kita eh.ehehe nice to know u more ye :)

Solehah Shamsuddin said...

@Cik Aini Lavender's ehehe ni cmne awak nmpk ye?skodeng kita ehhh :)

Solehah Shamsuddin said...

@Chic Na ha, ape lg chic na.cpt2 la truskan usaha.hehe

Solehah Shamsuddin said...

@9n0L4 hehe itu yg terkezut tahap high level dh ni.hehe tq for wish

Solehah Shamsuddin said...

@Misya Mialen like u more too dear :)

Unknown said...

wahh... solehah femes la tu kan..org femes dah follow tewww...hikhik..

Solehah Shamsuddin said...

@Deqla manjew ala, bese2 je ni.solehah msih seperti yg dlu. :)