Lazada Malaysia

Wednesday, July 4, 2012

Home » , » Terima Kasih Lulu Caldina Follow Blog Solehah

Terima Kasih Lulu Caldina Follow Blog Solehah

Assalamualaikum.

Haa, dah petang rupanya. Seperti biasa selepas makan tengahari, saya solat dulu dan buat apa-apa yang patut. Kemudian mengadap blog. Kalau pagi tu pulak, saya jarang update entry sebab saya selalu sibuk dengan hal-hal kehidupan saya. Seperti biasa bila saya bukak blog, saya akan tengok komen kemudian barulah tengok follower. Korang nak tau apa yang buat saya teruja sampai sekarang? Tengok kat bawah ye.hehe


Tengok follower yang saya bulatkan tu. Eh, ni Lulu Caldina kan. Dia follower ke-305 blog ni. Sebenarnya sampai sekarang saya tak percaya yang Lulu Caldina sudi follow blog saya yang simple ni sebab dia kan antara blogger femes jugak. Terima kasih Lulu.

http://lulu-pages.blogspot.com/
Apa yang saya tahu mengenai Lulu Pages ni, blognya penuh dengan informasi luar dan dalam Malaysia. Jadi memang sesuailah dengan saya yang tak suka baca suratkhabar setiap hari, cuma saya perlu masuk blog Lulu saje. Boleh dikatakan sejak saya ikut blog Lulu ni, saya tak pernah lagi tertinggal apa-apa berita yang sepatutnya saya tau. Ditambah pula dengan tuan blognya yang peramah dan saya terasa senang nak berkawan dengan dia. Kepada Lulu Caldina, terima kasih sebab sudi jadi sebahagian dari follower saya.

Happy Blogging, Lulu Pages... :)

27 sweet comments:

hamzah ian said...

lulu ni comel

Solehah Shamsuddin said...

@hamzah ian btl tu.hehe

~Cik Sweety~ said...

wahh..untungla dia..huhuhu

Miss N™ said...

wah..untunglah solehah..ade blogger fames follow.. :)

Solehah Shamsuddin said...

@~Sweet Honesty~ hehe tq.

Solehah Shamsuddin said...

@Cik Nur hehe tq ye.

Noor Atikah Ramli said...

untung la.huhuhu
ika selalu masuk blog dia.
banyak info best kat sana :))

Solehah Shamsuddin said...

@Cik Rongoks btl tu ika.solehah pn sll gak msuk sane.hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

untunglah solehah hihihi

mummyrinazone beauty said...

nama lulu tuh cumil=)tuannyapun cumil

Solehah Shamsuddin said...

@Wanieys terima kasih wanieys

Solehah Shamsuddin said...

@wan nurul hezrina hehe btl2.lulu mmg comel orgnye.hehe

Misya Mialen said...

Nama.comel muka comel.lulu mmg fes.jg.untung solehah.
;)

Misya Mialen said...

Untung solehah dpt follower blogger femes.;)

dya nasir said...

seronoknya blogger femes follow

Cik Ai said...

wah...
senyum smp ke telinga lah ye solehah =p

ecadwinkyasha said...

xyah tgk berita pun xpe..masuk je blog lulu tu.hehehehehe

Solehah Shamsuddin said...

@Misya Mialen eh bese2 je tu.

Solehah Shamsuddin said...

@dyabunga hehe. ^_^

Solehah Shamsuddin said...

@Cik Aini Lavender's eh mne da.bese2 je ni

Solehah Shamsuddin said...

@Eca Dwinky Asha setuju dgn pe yg akak ckp. lg satu, solehah ni mmg xske bce paper, jd utk elakkan dr terlepas pe2 berita, solehah kna msuk blog lulu slalu la.kan lulu kan?hehe

Liyana Anuar said...

wah, ramai blogger femes datang sini ye..hehe~ :)

Solehah Shamsuddin said...

@Yana Libra eh bese2 je kak.solehah pn xtau npe dyorg dtg sini

9n0L4 said...

wahhhhhh. untunglahhh lulu follow sini. ;)

Solehah Shamsuddin said...

@9n0L4 lulu ni peramah orangnya.klu nk kwn dgn dy ni, sng je :)

Anonymous said...

saya yang ke 320... ada special entry tak untuk saya? hihihi

Solehah Shamsuddin said...

@Ixbarr Abdullah :)