Lazada Malaysia

Sunday, September 9, 2012

Home » , » Blogger Popular Malaysia - Ben Ashaari Follow Blog Solehah. Tq Abg Ben!

Blogger Popular Malaysia - Ben Ashaari Follow Blog Solehah. Tq Abg Ben!

Assalamualaikum.

Teruja! Teruja! Teruja! Eh, apa yang terujanya? Pabila korang semua tengok tajuk entry saya ni mesti sudah tahu jawapannya. Ye! Abg Ben Ashaari follow sini. Dan itu yang membuatkan saya teruja. Ada sapa2 yang sudi baca entry saya ni? Baca tau jangan tak baca, kerana saya ingin ceritakan bagaimana Abg Ben boleh follow blog saya.


Pada mulanya, terdetik malam semalam untuk saya cuba bertegur-sapa Abg Ben di Twitter. Maklumlah ini pertama kali saya bertweet dengan Abg Ben. Dan bawah ni tweet yang mula-mula saya send...


Kemudian direply oleh abg Ben sendiri...


Dan seterusnya perbualan kami. Jika nak tau selanjutnya, tengok SINI. Banyak juga tweet yang direply. Dan terima kasih juga kepada abg Ben sebab sudi bagi nasihat pada saya. Nak tau nasihat apa yang abg Ben bagi, try la usha-usha twitter saya tu.hehe

✿ Abg Ben, terima kasih sudi beri nasihat pada Solehah.
✿ Abg Ben, terima kasih sudi bertweet dengan Solehah.
✿ Abg Ben, terima kasih sudi follow blog Solehah.
✿ Abg Ben, terima kasih sudi lawat blog Solehah.
✿ Jom follow blog abg Ben Ashaari.

18 sweet comments:

Miss N™ said...

Terbaiklah solehah... :)

Miss N™ said...

satu hari nanti, blog solehah pun boleh fames macam blog abg ben.. :)

amin..!

Ana Farhana said...

abg pn ade follow blog sy.. mmg sporting hihi

jemput komen kt blog sy :))

Si Matatajam said...

Makin femes la Solehah lps ni...Lyssa ngan Abg Ben pun follow sini..

Miss Syahbanu said...

untungnyer tahniah

Liyana Anuar said...

mesra alam..hehe~ :)

Unknown said...

Pakcik ben memang lain dri blogger yang lain. Dia akan follow sesiapa saje yang follow blog dia.

RIZZNA said...

Abg Ben mmg pujaan ramai...

Chic Na said...

bestnya. sume blogger femes je ni. ;)

Nurul Says said...

!terbaik ;)...

Cikrosecute said...

hihihi terbaiklah solehah...dah lama follow cik ben kita...

Misya Mialen said...

Terbaik mcm kata aima;)

beat said...

hebaaat

Unknown said...

blogger femes kalo follow mmg rasa femes jugak la kan awk. hihi.. kenal jugak bro ben ni sbb dulu dia ni x staff MOF. opis bersebelahan ngan opis tmpt deqla keje. =)

Mrs Velentine said...

Abg ben ni mmg bagus..Blog sya pun dia follow

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah untung solehah blogger femes follow solehah hehe :)

lelamaisara said...

wah...suke la tu...tahniah la...:)

dya nasir said...

seronoknya blogger femes follow..hihihh