Lazada Malaysia

Tuesday, September 18, 2012

Home » , » Chit - Chat Bersama Hanis Zalikha Di Laman FB Clean & Clear

Chit - Chat Bersama Hanis Zalikha Di Laman FB Clean & Clear


Sebenarnya sudah lama saya nantikan peluang keemasan ini untuk bersembang dengan Hanis Zalikha dan ternyata peluang itu ada. Orang kata dapat bersembang sekali dengan seseorang yang korang harapkan akan membuatkan hidup korang cukup bermakna. Semalam, akhirnya impian saya tercapai untuk berchatting dengan Hanis Zalikha. Ini pertama kali saya bersembang dengan Hanis Zalikha. Terima kasih Hanis Zalikha kerana sudi membalas komen saya. Jom tengok apa yang kami borakkan :


"Solehah Shamsuddin" - nama fb saya. Teuja betul saya bila tengok Hanis layan komen saya tu. Maklumlah memang ramai lagi yang bersembang dengan dia tu. Korang nak bersembang dengan Hanis Zalikha juga? Kalau nak, bolehlah selalu lawat laman fb Clean & Clear di SINI dan undi saya di SINI.

Cara-cara undian:
1. Klik SINI kemudian "Like app" tersebut. 
2. Klik bahagian "Galeri".
3. Di bahagian kotak "Cari", taip nama Solehah Binti Shamsuddin".
4. Klik gambar kasut Hawkeye tersebut dan klik butang "Like" pada gambar. Link gambar : HAWKEYE.
5. Terima kasih pada yang sudi undi saya. Jasa korang akan saya kenang selamanya.

p/s : Ajaklah kawan-kawan yang lain untuk turut serta dalam chit-chat bersama Hanis Zalikha. Nantikan peluang seterusnya pada hari Khamis ini jam 9 malam. Selamat berchit-chat...

15 sweet comments:

Si Matatajam said...

Amboi...terujanya dia....kak M suka tgk Mak Hanis..Auntie Nani tu.. Maintain jelita...

Unknown said...

cun hanis ni...tp deqla x minat pun...hihi...popular kan dia ni...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hr tu pestime tgk mad market..hanis dgn maria...sgt cantik hehe

dya nasir said...

wah seronoknya dpt chit chat dgn hanis zalikha

Chic Na said...

memang suka tgk dia ni lagi2 dlm mad markets. ;)

Shida Radzuan said...

kak shida pn penah sembg2 ngn hanis..dia mmg friendly tau hehee..

fieda said...

seronoknyer solehah bersembang dgn org fofuler tu..

Cik Ai said...

ececcece
suka la tu ;p
btw mmg suka tgk hanis tu..hepi go lucky :)

Unknown said...

hai solehah..pembetulan...mia tu nama anak...mama dia nama izan...nak panggil kak izan/mama pun ok....

best lew solehah dpt chit chat ngan org populer yew...

kinara kinatara said...

hehehe..hanis zalikha my university mate...:)
hehe..comel kan dye..:)

xp law bertudung 2 kina ase lagi comel...:)

Arina Shamsul said...

hihihi..tahniah :)

Cikrosecute said...

memang cun giler hanis nie...jangan lupa tengok hari rabu malam...

beat said...

terbaekkk hanis!

Miss Syahbanu said...

hehehe sy faham rasanya bagaimana org popular balas mesej kita kan teruja jer kan..

Unknown said...

sinngah 4 tempat nie plak, intresting.... :)
skali pergi, mesti bukak selalu...

http://sy.my/33u3
http://sy.my/3323
http://sy.my/33u8
http://sy.my/31vj