Lazada Malaysia

Tuesday, November 13, 2012

Home » » Keyword Nuffnang 13 November 2012 ♥

Keyword Nuffnang 13 November 2012 ♥


Cuba korang tengok keyword di atas dari Nuffnang yang saya dapat harini. Ada sesetengah keyword buat saya geli hati. Antaranya :
  • laman chat mak ikan
  • irine nadia sekolah
  • tolong aku ingin berkahwin dengan warga asing
Adui, apa ke lawak keyword-keyword ni. Geli hati saya tengok. Saya dapat kesan mesti semua ni ada berkenaan dengan entri-entri :
Keyword-keyword di atas selalu masuk blog ni. Agak-agaknya orang yang sama ke yang cari keyword-keyword ni ye. Kelakar betul... :)

6 sweet comments:

Miss N™ said...

laman chat mak ikan..laman ape tu..?
ade ke laman macam tu..? hihih

Solehah Shamsuddin said...

@Cik Nur entahla cik nur.haha nth spe la yg cari tu kan :p

Chic Na said...

hahaha.. serius buat lawak la diorang ni.

Si Matatajam said...

Pelik2 keyword ni yek..hi hi

Unknown said...

mak ikan?? aiyokk... naseb bkn anak ikan.. hahahaha

Mrs Velentine said...

mak ikan??ni mesti dia nak baca pasal mak datin pasang 3 anak ikan sekaligus..