Lazada Malaysia

Friday, November 16, 2012

Home » Proses Mengedit Blog Dan Powerpoint Cikgu Siap! :)

Proses Mengedit Blog Dan Powerpoint Cikgu Siap! :)

Korang masih ingat lagi entry saya mengenai edit blog dan powerpoint DI SINI. Proses editing blog tu sudah pun siap. Sepatutnya blog tu boleh siap awal, tapi oleh kerana tarikh untuk submit presentation powerpoint tu lagi awal dari submit blog. Jadi saya siapkan mengedit powerpoint cikgu, kemudian baru edit blog cikgu.

Yang kelakarnya, blog tu dari awalnya warna hijau dan biru terus bertukar jadi pink. Tengoklah apa yang jadi. Memang nasib kalau dapat kena edit dengan saya yang tergilakan pink. Jom lawat blog cikgu Siti Ramlah : DI SINI
 
Blog  yang ringkas, ringan dan senang loading. Masa edit cuma setengah hari. Walaupun ringkas, tapi blognya masih kelihatan comel. Banyak yang minta saya buat tempahan edit blog, tapi buat masa sekarang saya tak terbuka hati lagi untuk menerimanya. Kekangan masa yang tidak mengizinkan saya untuk menghadap komputer dalam masa yang lama. Harap maklum.

* Saya akan cuba bw blog korang sikit-sikit dulu ye. Sabar naaa :)