Lazada Malaysia

Saturday, April 6, 2013

Home » Anugerah Pengomen Tegar Mac 2013

Anugerah Pengomen Tegar Mac 2013

Assalamualaikum.

Harini saya nak mengumumkan pengomen tegar blog ni untuk bulan Mac 2013. Kepada sesiapa yang ada masuk fanpage Solehah Official Blog, pasti sudah tahu siapa yang dapat. Tapi saya akan umumkannya di sini juga. Oleh kerana saya aktif berblogging di bulan Mac, saya berbesar hati nak beri hadiah topup untuk pengomen tegar ni. 

Cik Nur -48 komen
Mrs Velentine - 33 komen
Yumida Huda - 27 komen
Chic Na - 26 komen
Deqla Manjew - 25 komen

Wah semua geng GSF! Tahniah semua. Tanpa kalian, blog ni tak akan semeriah hari-hari yang indah. Dan mereka berlima ni dah pun bagi detail pada saya. Insya-Allah, korang akan dapat topap tu selewat-lewatnya dalam minggu hadapan. Okay, pengomen tegar dah diumumkan. Sekarang, saya nak umumkan satu perkara lagi. Baca di bawah.

Bermula 24 April sehingga 3 bulan bermula tarikh yang disebutkan, saya akan masuk belajar semula. Jadi pada masa itu, saya bukanlah kaki blogger tegar lagi. Saya dah buat scheduled entry untuk 3 bulan, tapi bukanlah untuk hari-hari. Proses blogwalking amatlah singkat dan jarang untuk saya lakukan kerana kemungkinan saya akan terlalu sibuk dalam bulan belajar ni. Harap maaf kepada GSF dan blog yang saya selalu singgah. Maaf sangat-sangat ye.

* Diharapkan sesiapa yang lawat sini nanti tak tertanya-tanya kenapa saya jarang aktif nanti. Okaylah, itu saje... :)

10 sweet comments:

Unknown said...

tahniah pada pengomen tegar tersebut
n
selamat kembali belajar

♥ Lia Abdillah ♥ said...

Tahniah kpd pengomen tegar ^^ #skemayat

Miss N™ said...

Terima kaseh solehah... :3

Mrs Velentine said...

Tq solehah

Cikrosecute said...

tahniah...

Unknown said...

Tahniah buat pengomen tegar ;)

Unknown said...

yeyyy..makasih
tahniah pd pengomen tegar lain

selamat berstudy ye solehah
moga dipermudahkan urusan study solehah
moga kejayaan sentiasa mengiringi solehah

Unknown said...

Tahniah semua!! :)

Chic Na said...

thank you so much solehah. :)

Cik Ai said...

tahniah pg geng GSF :)