Lazada Malaysia

Saturday, April 20, 2013

Home » Scheduled Entry Untuk 3 Bulan

Scheduled Entry Untuk 3 Bulan

Assalamualaikum.

Mesti korang terkejut dengan tajuk entri saya ni kan. Ye memang betul saya scheduled entri untuk 3 bulan. Entri pun bukan untuk hari-hari, banyak yang selang seminggu. Ini kerana saya akan sambung belajar lagi dan tidak akan bawa laptop saya ke tempat belajar. Siapa kata tak sedih, mestilah sedih tak dapat online blog untuk 3 bulan. Tapi alhamdulillah saya masih ada handphone yang hanya boleh saya online facebook sajelah. Nak update blog jangan haraplah untuk taip entri. Nak blogwalking? Ini pun tak pasti boleh atau tak. Uhukzzz.

Kepada geng GSF kesayangan, Solehah minta maaf sangat-sangat. Solehah tau masa ni terlalu lama buat Solehah menyepi dari blog kalian. Maafkan Solehah. Solehah tak dapat nak elak dari kesibukan belajar ni dan Solehah tau, pasti trafik blog ni akan turun mendadak nanti. Yang ni Solehah paling risau. Solehah harap, nanti korang akan tetap jenguk blog ni nanti ye.

Harini hari terakhir Solehah pegang laptop sebelum sambung belajar. Petang ni nak balik dah. Diharapkan blog ni tetap akan korang kunjung. Terima kasih semua.

* Entri selepas entri ni ialah entri yang discheduled kan. Solehah akan laporkan di facebook nanti bila Solehah akan habis belajar. Sayang korang sangat-sangat! :)

8 sweet comments:

Miss N™ said...

boleh jugakkan nak update entry melalui hp... :)

Chic Na said...

it's ok. belajar rajin2 ye solehah. ;)

✿INA AINAA✿ said...

lama tuuu menyepi.. huu apapun, belajar elok2 ye solehah.... take care, will miss u

Kekzamanis said...

Lamanya 3 bulan.. Huhu.. But dun worry, weols akan rajin2 jenguk ke sini.. Selamat belajar! =)

Unknown said...

3 bulan. lama betul.

Unknown said...

naseb baik solehah buat entri auto.. kalo x kerinduan la kami pd solehah...huhu...

Solehah Shamsuddin said...

Hp? Susahla cik nur. solehah xpakar lagi guna hp ni.

Solehah Shamsuddin said...

Rindu akak deqla jugak... :)