Lazada Malaysia

Friday, December 20, 2013

Home » Headphone Beats By Dr.Dre

Headphone Beats By Dr.Dre


Saya pergi ke kedai komputer sekali lagi selepas seminggu saya beli tetikus untuk laptop saya. Kali ini saya beli headphone baru yang mempunyai speaker headphone yang kecil kerana mudah untuk saya bawa kemana-mana saje. Jenama headphone ini ialah Beats By Dr.Dre.


Dengan setting muzik beats yang sedia ada di dalam HTC saya, ia memudahkan saya untuk mendengar muzik dengan setting sebegini lagi. Walaupun volume headphone ni agak rendah berbanding dengan jenis speaker headphone besar, ia tetap membuatkan saya teruja untuk memilikinya.


Apa-apapun, headphone lama Sony MDR-410 saya juga yang terbaik. Fungsi beats headphone Sony ini sangatlah best. Tiada headphone yang boleh lawan. Padanlah dengan harganya dulu mencecah RM65. Berbaloi untuk dimiliki. Saya agak jarang guna headphone ni sebab span speaker tu dah koyak. Jadi agak bahaya jika dengar muzik tanpa tapisan. Tetapi headphone jenis ini dah tak dijual di pasaran. Berharap sangat headphone ini akan dikeluarkan semula.

3 sweet comments:

Miss N™ said...

Nur punya biasa2 je solehah...

lelamaisara said...

akak tak de headphone pon solehah..hehehhe

Unknown said...

akk pun mcm nur.. biasa2 jer.. huhu