Lazada Malaysia

Tuesday, July 22, 2014

Home » » Jom Beli Replika Kapal Terbang Yang Elegen

Jom Beli Replika Kapal Terbang Yang Elegen

Assalamualaikum. Rasanya pasti korang ingat lagi yang sebelum ini saya pernah upload gambar replika kapal terbang ini di dalam Facebook saya. Okay, nak dijadikan cerita replika kapal terbang itu sudah sampai di tangan saya.


Terima kasih Pos Laju Teluk Intan kerana setia menghantar parcel saya ke rumah.


Walaupun replika ini kecil, tetapi saya masih tetap sayangkannya. Sebenarnya saya beli dua replika kapal terbang dan lagi satu replika ini telah selamat mendarat ke Kota Bharu. Ini kerana lagi satu replika ini saya hadiahkan buat si dia yang tersayang. Sebab saya beli replika kapal terbang ini adalah simbolik bagaimana saya kenal si dia dan yang pasti saya tak akan lupakan kenangan itu buat selamanya.


Kepada sesiapa yang nak beli replika kapal terbang ini, sila hubungi :

Whatsapp / SMS : 019-3571895 (En. Wan Ahmad Faiz)
Instagram : @wsventure


Ada orang tu tiba-tiba nak jadi pilot selepas dapat kapal terbang ini.
Siapalah agaknya tu ye :p

4 sweet comments:

Syira Lokman said...

comelnyeee ^_^

aswaleyla said...

cantik. suke temgok kalau ada banyak banyak koleksi

TiranaAduka said...

salam...
menarik ni....
selain kapal terbang .....kereta ada tak..?

kayyana said...

amboi... replika tanda kenang kenangan la nih eyh... hehehe... simbolik sungguh.. mmg patut pun solehah sayangkan kapal terbang tu... ada sweet memory gitu...