Lazada Malaysia

Monday, August 25, 2014

Home » » Dapat Sampel Deodorant Dove

Dapat Sampel Deodorant Dove

Assalamualaikum.

Saya ingatkan saya tidak akan dapat deodorant Dove ini sebab pada masa saya tebus itu punyalah internet saya perlahan sungguh. Nak submit nama dan alamat pun susah. Rupanya dah submit borang tu, siap tekan banyak kali butang submit tau. Harap Dove tak adalah dapat banyak request sampel ini daripada saya. Bukan apa, risau juga nanti bertalu-talu Dove hantar sampel ini ke rumah. Kalau dapat banyak, itu namanya rezeki lebih. Hehe...


Bau deodorant ini wangi sangat. Yang penting, setelah apply deodorant ini ke Cik Katty terus rasa segar. Rasa macam baru lepas mandi je sentiasa. Deodorant ini untuk memutihkan Cik Katty akibat selalu cukur. Jadi kepada sesiapa yang nak, bolehlah cepat-cepat tebus sampel Dove ini sebelum sampel ini tamat. Boleh layari Fb Dove untuk penebusan sampel.

4 sweet comments:

Tie HT said...

alhamdulillah bestnya
akak tak pernah try lagi deodorant dove :)

SITI said...

Saya dah dapat.. tapi mak pula yang ambil.. haha

kayyana said...

mcm best je mcm best je.. hehehe

kayyana said...

mcm best je mcm best je.. hehehe