Lazada Malaysia

Thursday, January 29, 2015

Home » MALAYSIAN UNIVERSITY ENGLISH TEST (MUET) REGISTRATION SLIP FOR MARCH SESSION 2015

MALAYSIAN UNIVERSITY ENGLISH TEST (MUET) REGISTRATION SLIP FOR MARCH SESSION 2015

Assalamualaikum.

Sebenarnya nak dijadikan cerita, sekarang ini saya sibuk dengan persediaan MUET saya. Subhanallah, rasa takut tu tidak boleh bayangkan sekarang ini. Maklumlah, dah lama tak belajar Bahasa Inggeris. Tergagap oitt... Dan yang best, MUET saya ini bermula sebelum waktu sibuk belajar saya.


Semalam saya saje2 buka laman web MUET dan terpampanglah semua di atas ini. Pergh dah boleh print slip MUET ke. Jadi cepat-cepatlah saya masukkan IC dalam ruangan.


Ambik nah... Sekali jadual MUET betul2 yang keluar. Ya Allah, biar betul apa yang saya tengok ni. 11 Februari saya dah mula kertas MUET(Speaking). Alamak, internet2. Sekarang juga saya buka internet. Maklumlah kena tahu maklumat semasa sekarang ini. Sebab terkedang soalan mereka ini berkaitan maklumat semasa. Oklah kawan-kawan. Doakan saya dapat jawab exam MUET ye. Insya-Allah saya akan buat yang terbaik untuk diri saya. Aamine.

Go Solehah go! You can do it!

1 sweet comments:

Cik Puan Farhana said...

Assalamualaikum.. salam perkenalan, singgah blog ni lepas approve friend reques adik.. semoga berjaya yer.. akak teringat masa STPM dulu.. hehe.. doa n usaha lebih yer! gud luck !