Lazada Malaysia

Thursday, January 1, 2015

Home » Selamat Ulangtahun Yang Ketiga Buat Blog Saya

Selamat Ulangtahun Yang Ketiga Buat Blog Saya

Assalamualaikum.

Pejam celik, pejam celik dah masuk tahun 2015. Cepatnya masa berlalu sehingga sudah tiga tahun saya berblogging. Alhamdulillah saya masih dikurniakan kekuatan untuk tetap terus berblogging. Bukan mudah sebenarnya saya nak berblogging kerana kekangan masa yang sekarang ini saya sudah masuk jurusan baru. Kiranya sekarang ini saya di penghujung semester 1. Sekarang ini musim final exam saya. Banyak dugaan sehingga ketika musim final exam ini saya didatangkan sakit seperti dulu. Syafakillah, saya tahu saya kuat. Allah sentiasa bersama saya.

Untuk tahun 2015 ini, saya tidak terlalu banyak harapan yang ingin dikecapi melalui blog saya disebabkan oleh kesibukan saya sebagai pelajar. Saya hanya mahu buat yang terbaik untuk jurusan yang saya ambil sekarang. Kawan-kawan, doakan saya ye.

Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat ulangtahun ketiga kepada blog saya. Semoga saya tetap teguh untuk memastikan blog saya tetap dibaca oleh pembaca walaupun saya tahu saya sudah kurang update. Diharapkan entri-entri lama yang saya pernah post seperti tutorial dan tips akan menjadi rujukan buat pembaca semua. Maafkan atas kekurangan dan kesilapan saya jika ada yang terkurang dan tersilap dalam entri penulisan blog saya. Yang baik datang daripada Allah dan terima kasih kepada pembaca-pembaca blog saya yang masih setia di sini. Love you all, readers <3

0 sweet comments: